Jak trudne jest rozstrzygnięcie, gdzie wyprawić wesele?
Zdajemy sobie z tego sprawę jak mało kto!
Przed Wami wiele dylematów, przemyśleń, argumentów — za i przeciw. Na liście do rozważenia znajdą się obiekty bliższe i dalsze waszemu sercu. Najprawdopodobniej idealnej pod wszystkimi względami lokalizacji nie uda się odnaleźć.
Niezależne od dokonanego wyboru, naszym zdaniem najważniejsza jest sama organizacja wydarzenia. Nawet w najpiękniejszym miejscu może odbyć się nieudane wesele z winy organizatora.
Na szczęście szybko zadacie sobie sprawę, że rozmawiając z nami, macie do czynienia z profesjonalistami. Od wielu lat zajmujemy się weselami. Z naszą pomocą zorganizujecie przyjęcie, które będzie wspominane przez całą rodzinę przez wiele lat! My dajemy od siebie zdecydowanie więcej niż pozostali. Podchodzimy do każdej pary indywidualnie, starając się zrozumieć potrzeby i oczekiwania.
Na Wasze wesele mamy do dyspozycji następujące sale:
Przyjęcie w GLAMOUR k/ Poznania, możemy zorganizować dla Państwa w jednej z trzech sal, jakimi dysponujemy. Najlepiej sprawdzi się dobranie jej na podstawie przewidywanej liczny gości. Klikają poniżej w nazwe sali, zostaną Państwo przekierowani na stronę szczegółowo opisującą salę:
Sala Główna Restauracji GLAMOUR
Dla 70 - 140 osób
Sala Kryształowa
Dla 30 - 70 osób
Sala Diamentowa
Dla 15 - 30 osób
Niezależnie od dokonanego wyboru, są pewne standardy łączące te miejsca:
- Sale weselne są niezależne od siebie, nie posiadają części wspólnych.
- Każdy z lokali posiada osobne reprezentatywne wejście z zewnątrz.
- Każda z sal ma osobne toalety dla kobiet i mężczyzn.
- Przed każdą salą znajduje się niezależne tarasy z miejscami do siedznia.
- Powierzchnie wyposażone są miejsca na bufety. Poza bufetem Kawowo-Herbacianym na życzenie Pary Młodej przygotowywane są dodatkowe bufety tematyczne.
- Na podłogach w części tanecznej położone są płytki typu lapato, świetnie sprawdzające się do tańczenia dzięki chropowatej strukturze oraz dające efekt polerowanego materiału.
- Sale posiadają wydzielone miejsce dla Waszych podwykonawców tj. DJ, Orkiestra, fotograf itp.. Dzięki temu nie będą siedzieć razem z waszymi gośćmi.
- Przestrzeń za Parą Młodą jest przystosowana do zawieszenia różnego rodzaju dekoracji. Wyprowadzona jest elektryfikacja oraz haczyki.
- Możliwość Ceremoni Ślubu Cywlinego w ogrodzie. Więcej przeczytasz klikając tutaj.
- Otrzymujecie w cenie usługę zaplanowania wesele. Wiecej przeczytasz klikając tutaj.
Poza wymienionymi udogodnieniami więcej informacji znajduje się w szczegółowych opisach każdej z sal weselnych.
Prosimy o zapoznanie się z naszym wybornym menu:
Przygotowaliśmy trzy różne opcje menu. Każda z propozycji sprawdza się na weselach, dlatego wybór konkretnego menu podyktowany winien być Waszymi indywidualnymi preferencjami. Poniżej możesz pobrać szczegółowe menu lub odwiedź stronę dotyczącą menu klikając tutaj.