Czesto zadawane pytania dotyczące ogranizacji wesala w Glamour:
CENY I ILOŚCI OSÓB:
Jaka jest cena za wynajęcie sali:
Lokal nie pobiera opłaty za wynajem miejsca tylko za menu od osoby. Aktualne ceny menu są do pobrania na stronie internetowej /wesela .
Dla ilu osób mogę zrobić wesele w GLAMOUR:
Dysponujemy 3 salami, na których można zorganizować wesele:
- Sala GLAMOUR – od 70 os. do 140 os.,
- Sala Kryształowa – od 30 os. do 70 os.,
- Sala Diamentowa – od 15 os. do 30 os..
Co się stanie, jeśli ilość moich gości zmniejszy się:
Dopuszczamy zmianę ilości osób o maksymalnie 15% wobec zadeklarowanej ilości. Jednocześnie należy mieć na uwadze minimalne ilości osób dla danej sali.
Co się stanie, jeśli ilość moich gości zwiększy się:
Można zwiększyć ilość gości do maksymalnej ilości przewidzianej dla danej sali. Jeśli będzie dostępna większa sala zaproponujemy zmianę miejsca.
Do kiedy należy podać ostateczną ilość osób:
Ostateczną ilość osób należy podać najpóźniej 14 dni przed przyjęciem.
Jak liczone są dzieci na przyjęciu:
Dzieci od 0 do 3 lat uczestniczą w przyjęciu bezpłatnie, bez świadczeń. Dzieci od 3 do 7 lat liczone są 50% ceny menu i 50% porcji.
Jak liczeni są podwykonawcy:
Podwykonawcy liczeni są 70% ceny menu i siedzą w wyznaczonym osobnym miejscu.
REZERWACJA I PŁATNOŚCI:
Ile wcześniej należy się kontaktować w celu rezerwacji:
Sprzedaż terminów prowadzimy w sposób ciągły. Terminy sobotnie wyprzedają się, jako pierwsze. Miesiące od czerwca do września, są wybierane najczęściej przez Pary Młode. Dodatkowo należy uwzględnić, że maj jest miesiącem komunijnym, w grudniu organizowane są wigilie firmowe, a w styczniu i lutym organizujemy studniówki. Prowadzimy również cykliczne wydarzenia tj. bal sylwestrowy, andrzejki, walentynki itp.. Nie ma reguły jak szybko należy się kontaktować, ale im szybciej tym więcej terminów będziecie mieli do wyboru.
Jaki zadatek należy wpłacić przy podpisaniu umowy:
Przy podpisaniu umowy należy wpłacić zadatek w wysokości 2000,00zł.
Jak wygląda płatność za wesele:
Na 3 miesiące przed weselem należy wpłacić zadatek w wysokości 3000,00zł.
Miesiąc przed weselem uzupełniamy płatność do 50% przewidywanych kosztów wesela.
Pozostałą część za wesele płacimy do 3 dni po przyjęciu.
Czy ceny mogą się zmienić:
Raz w roku w marcu przeprowadzamy indeksacje cen. Ewentualna zmiana ceny podyktowana jest realnymi zmianami kosztu usługi tj. koszt pracy, koszt produktów, koszt energii itp.. W umowie ustalamy maksymalną możliwą zmianę ceny menu o +20%.
Co w przypadku konieczności zmiany terminu wesela:
Zależy od tego, w jakim momencie zostaniemy poinformowani o takiej potrzebie. Jeśli jest to odpowiednio wcześniej i nie zostały poniesione przez nas koszty, zaproponujemy alternatywne terminy. W takiej sytuacji będziemy prosili o wpłatę dodatkowego zadatku. Jeśli zmiana będzie miała miejsce później niż 6 miesięcy przed weselem to cena za menu zostanie podniesiona o dodatkowe 20%.
Co w przypadku konieczności odwołania wesela:
Zależy od tego, w jakim momencie zostaniemy poinformowani o takiej potrzebie:
- Powyżej 6 miesięcy przed weselem – 25% wartości zamówionych usług.
- Powyżej 3 miesięcy przed weselem – 40% wartości zamówionych usług.
- Powyżej 30 dni przed weselem – 70% wartości zamówionych usług.
- Poniżej 30 dni od wesela – 100% wartości zamówionych usług.
NAPOJE, ALKOHOL, TORT, CIASTA:
Czy można dostarczyć własne napoje bezalkoholowe:
Nie przewidujemy takiej możliwości. Wyjątek stanowią niestandardowe napoje z poza oferty. Pakiet z napojami bez limitu to koszt 40zł/os.. W pakiecie zawierają się napoje ciepłe oraz zimne niegazowane i gazowane.
Czy można dostarczyć własny alkohol oraz czy pobierana jest za to tz. opłata korkowa:
Można dostarczyć własny alkohol i sala nie pobiera za to dodatkowej opłaty. W cenie pakietu z napojami zawiera się cały serwis związany z alkoholem – schłodzenie, coolery, szkło, lód, roznoszenie i uzupełnianie przez kelnerów, utylizacja pustych butelek.
Czy można dostarczyć własne ciasta:
Tak można dostarczyć własne ciasta, co wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 5zł/os. (talerzykowe). Ciasta muszą być zakupione w cukierni, a ksero dowodu zakupu dostarczone sali. Koszt zakupu ciast od sali to 20zł/os. – 3 porcje na osobę + owoce w cenie. W przypadku zakupu od sali nie jest pobierana opłata talerzykowa.
Czy można dostarczyć własny tort:
Tak można dostarczyć własny tort, co wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 5zł/os. (talerzykowe). Tort musi być zakupiony w cukierni, a ksero dowodu zakupu dostarczone sali. Koszt zakupu tortu od sali to 20zł/os. – porcja 120g/os.. W przypadku zakupu od sali nie jest pobierana opłata talerzykowa. Torty dostarcza Sali cukiernia Kandulski.
WYPOSAŻENIE I WYSTRUJ SALI:
Czy można strzelać konfetti:
Zabraniamy strzelania konfetti wewnątrz i na zewnątrz.
Czy w lokalu jest klimatyzacja:
Tak sala jest wyposażona w klimatyzatory.
Czy w cenie jest dekoracja sali:
Tak w cenie jest standardowa dekoracja stołów i krzeseł.
Czy można dostarczyć własne dekoracje:
Tak jest taka możliwość i nie pobieramy dodatkowych opłat za to. Należy jednak pamiętać ,że dekoracje muszą być usunięte następnego dnia do godziny 12:00.
Kiedy sala będzie przygotowana na wesele:
Sala jest gotowa ok. 30 min. przed planowanym początkiem przyjęcia. W dniu wesela na Sali nie będzie się odbywać żadne inne wydarzenie.
Czy jest możliwość bicia kieliszków przez Parę Młodą:
Tak jest taka możliwość. Nie pobieramy za to dodatkowych opłat.
Czy jest możliwość przywitania chlebem i solą:
Tak jest taka możliwość. Nie pobieramy za to dodatkowych opłat.
Czy pobierana jest opłata za dodatkowe atrakcje tj. foto budka, duże napisy itp.:
Jest możliwość wniesienia dodatkowych atrakcji z zewnątrz. Nie pobieramy za to dodatkowych opłat.
Czy jest możliwość przenocowania gości:
Tak obiekt dysponuje łącznie 20 pokojami.
W jakich godzinach można się zameldować i wymeldować:
Doba zaczyna się o godzinie 15:00 i kończy się o godzinie 11:00. Jeśli mamy wolne pokoje to udostępniamy je wcześniej. Jeśli nie mamy przyjazdów na dany dzień to pozwalany trochę przedłużyć dobę.
W jakich godzinach serwowane są śniadania:
Śniadania dla gosci weselnych serwowane są od godziny 8:00 do 11:00.
Czy jest ogród na terenie obiektu:
Tak obiekt dysponuje ogrodem.
Czy jest możliwość ślubu cywilnego:
Tak jest możliwość udzielenia ślubu cywilnego. Uroczystość odbywa się w ogrodzie lub na jednej z sali.
Czy obiekt dysponuje parkingiem dla gości:
Tak dysponujemy miejscem dla 30 samochodów. Parking jest dodatkowo płatny 10zł/dobę.
Czy sala dysponuje stołami okrągłymi:
Tak posiadamy również stoły okrągłe dla od 8 do 12 osób. Nie wiąże się to z dodatkowymi opłatami.
Czy na terenie obiektu istnieje możliwość skorzystania z usług wizażystki:
Tak na terenie Glamour dysponujemy częścią SPA, gdzie można skorzystać z usług wizażystki po wcześniejszej rezerwacji terminu.